Tuesday, October 12, 2010

Gambar Di Puncak Kompleks Tun Razak (Komtur) Bandar Indera Mahkota Kuantan.













Lokasi Ini Adalah di puncak Tingkat 13 Kompleks Tun Abdul Razak (KOMTUR ). Bandar Indera Mahkota. Cantik x Pemandangan tue??..Tu Adalah Pembinaan Bangunan JKPTG , PTG dan Pejabat Tanah Kuantan..Bagi aku...Personaly..X brapa la..Dulu Lagi Cantik Semasa Pembinaan Tak dijalankan lagi...
hutan jer keliling dan amat-amat segar udaranya bila g jogging pagi-pagi..
dulu masa aku g turun naik bukit tu...rasanya tahun 2001..
bleh jumpa ular lintas jalan tue..musang..cik ba..dan mcm2 lagi spesis haiwan.
(Gayat aku masa amik pic nie.Tapi aku cuba gak..Biar Korang Dapat 
Tengok dari sudut pandangan mata aku..ada beberapa lagi tempat aku nak kongsi...dan bagi sesiapa nak berkongsi tempat menarik di sudut pandangan mata korang.....boleh emailkan pada aku di Pahangceria@Gmail.com sekali dengan sketsanya..marilah kita bersama-sama berkongsi 
keindahan Negeri ini...)

No comments:

Post a Comment